15 Eylül 2010 Çarşamba

git



Çıkma karşıma tüm sararmış sayfalardan ve o hiç bilmediğim sesinle git!
Hangi toprağın altına girecekse yaşarken çürümüş bedenin, bilinmedik kokunu bırakmadan git!
Fotoğraflara nefretin sebebi; hem dünümde, hem günümde varsaymadığım benliğin; kağıtlara, korkulara, yalanlara, günahlara bürünmüş koskoca bir tarih! Söyle şimdi ne demeli?

"...Halbuki sarhoş olmasaydım vurmazdım
Adamakıllı ağlasaydım yahut
Mavi tulumbalar gibi
Bir ışık boydan boya yolu donattı
Ortada ben yoktum şaşırdım
Paltosu eskiydi sevindim
Merhaba dedim yüzüme baktı
Cebinde gazeteleri vardı.
Çektim herifi bir daha vurdum..."

3 yorum:

_zAhİr_ dedi ki...

Sadece git mi?
Fazla kibar olmuş...

Ahu Ayaşlılar Nekiz dedi ki...

çok vurucu olmuş..

parisienne moonlight dedi ki...

gitmesi kurtuluşun olucak mı ondan?