15 Kasım 2010 Pazartesi

tebligat



Aslında hiç istemiyordum yine yollara düşmeyi...Bayram arası yine akdeniz molası, bol nem, yükses ses, ayarsız sokaklar, kadeh şıngırtısı, geçmiş günler, karşılaşma heyecanı, aile saadeti, çalan telefonlar, hoşgeldinler... sanırım iyi oldu, sanırım hoşbuldum! 2 gün oldu geleli ama ancak bulabildim uygun bir zaman ve sodalı kelimeleri!

Bazen sineye çekersin tüm elde edemeyişleri, vazgeçişleri ve kaybedişleri... Fiyakalı cümlelerle süslersin "kısmet değilmişleri" , beyaza boyarsın hassiktirleri ve bu da mı gol değil diye ajite sayıklamalara uyanırsın.. Kapatırsın önünde yazılı çizili sayfaları, fotoğraf albümlerini...Hemen kırıp dümeni yeni bir limana çark edersin çaktırmadan usulca...

Daha düşünemezken, idrak edip anlamamışken, içimdeki salata suyunu andıran hislere ekmek bandırırken, yeni bir limana gidiyorum! Önceki yazılarda bahsettiğim mülakat süreci tamamlandı... İlk girdiğim ve istediğim kadrodan ne hikmetse elenmeme rağmen ikinci girdiğim olumlu sonuçlandı ve kazandım... Bir başka yeri daha kazanmazsam ve değişiklik olmazsa Katrankara İstanbula gidiyor!
Yeni yıla kadar Ankarada devam edeceğim bu sürece, daha farklı kamu kurumlarının sınavlarına başvurmuştum önceden, boş geçmesin sınavdır en nihayetinde..Bir ihtimal onlardan birisi olursa kalabilirim...

Durumu bu şekilde özetleyerek kaldığım yerden yatışa devam ediyorum...Attalos dönüşü görüşmek üzere, cümleten iyi bayramlar...

4 yorum:

MERY DAIMON dedi ki...

Ben bayramda yalnızım sanırım.. sana da iyi bayramlar.. bak içim buruk oldu.. senin de oldu mu?

Beelzebub* dedi ki...

umarım sınavlar dilediğin gibi sonuçlanır. İyi bayramlar

Lethe dedi ki...

Hayırlı olsun diyelim o zaman:) iyi bayramlar.

melek dedi ki...

yolun açık olsun...