19 Haziran 2011 Pazar

Evvel


"bir denizin yanında nedir ki bıyıklı ve saçları dökülmüş bir adam,
kötü bir alışkanlıktan başka nedir bir adam..."



Hangi silik fotoğraf karesinde yaşıyorsun
ya da sen gerçekten yaşıyor musun?
Doğru ya, neydi adın senin?
Nefes alıyor musun sende?
Uzaklara bakıyor musun, gözlerinle kilometreleri devirip?
Sahi sen soru işaretlerini seviyor musun?
Uzatmada söyle, sen herhangi bir şeyi seviyor musun?
Nefsini ya da en azından kendini?
Ağzını bozuyor musun yerli yersiz?
Hiç baktın mı sözlüğe "cerahat" ne demek?
Siyah yaraların hiç aktı mı derya deniz?
Kan ter içinde fırlattın mı yastığını gecenin zulasına?
Kulağıma söyle, sen hiç pişman oldun mu?
Sen,
Kimsin sen?


3 yorum:

_zAhİr_ dedi ki...

kar yağar
akşamına çıkar bir kardanadam yaparsın
emek verirsin seversin özenirsin
sonra
bir orospu çocuğu gelir tekmeler
adını bile bilmediğin bir adam sebebin olur
her noktalama işareti onda anlamlanır!

parisienne moonlight dedi ki...

pişmanlıklarım hep kendimi bilemeyişimden...

tuba-nur dedi ki...

degisimi sevenim ben..
kara kaslarim, koca gozlerim de etkilidir ben olusuma..
ama ben daha cok, oldugu gibi kalmayanim..
gelmesin akillara, dengesizlik degildir benim adim..
ben degisimin dengesini kurarim..
yapmacik olmayanim ben..
sevmem gereksiz samimiyeti..
ben var ya ben!
kirilganimdir da çok;
davranislarin isik oldugu yasamda, carpip yansidiklari cisimim ben;
nereye gidip nerden geldiklerine dikkat ederim,
begenmezsem yollarini, ne yapar yapar bozarim oldugum yeri..
e bundandir severim ben degisimi..
ifade de edebilirim dusuncelerimi..
yani severim ben kendimi;
zaten ne hattime, daha iyisini yapamayacakken, begenmemek seklimi;
herseyden bir kupleyim ben..
simdi sanmayin ki tanidiniz beni, yazdim alalade kendimi;
e dedim ya, ben degisenim sürekli.. 

http://portakaldakivitamin.blogspot.com/2011/03/benigidi-beni.html