4 Aralık 2008 Perşembe

Piraye


"Bulutlar geçiyor haberlerle yüklü ağır

Buruşuyor hala gelmeyen mektubun avucumda

Yürek kirpiklerinin ucunda

Benim bağırasım gelir 

Piraye Piraye Piraye diye"

Nazım'ın bu ağır şiirini, sancılı acıyı, değdiği yeri yakan kelimelerini, kafamı sağa sola yaslatıp, iç çektiren mısralarını, güzel bir şarkıda daha derine işliyorum, kaç oldu saymadım ama 2 gündür yalnızca bunu dinliyorum... Kemanın telleri çok ince kesiyor tenimi, sesim soluğum çıkmıyor, keşke bağırabilseydim bende...!!!Bunu yaşamalı, bağırmalı ismi, yoksa cidden bağıra bağıra ölmeli..Sonrası yok, en sonu bu...! 

3 yorum:

efsa dedi ki...

giriş kısmını dünden beri bende dinliyorum doyamıyorum. beni müzik çok etkiledi...

Adsız dedi ki...

of..şarkı bitirdi beni:)

hani acıdan bi hal olduğumu hissettim..

böyle sevmeli dimi?

kolay gelsin herkese:)

siyahkupe dedi ki...

Nazım'ın sevdiği kadınlar değil, sevme fikriydi diyor Can Dündar.
En çok bu tadı sevdi Nazım.
Pirayesi, Münevveri..
Hasretler bulunca son, aşk biter Nazımda.

Biz de Nazım gibi mi sevmiştik aslında?
Benim bağırasım gelir...