7 Şubat 2009 Cumartesi

+1 daha



kaldı 99
Uzun zaman sonra edebi kaygıları bir kenara bırakıp durum değerlendirmesi yapma vaktidir...mevsimsel bir yumuşama sözkonusu, hastalığı atlattım gibi! Dedeler gibi ilaçlarla gezmekten bıkmıştım zaten..iletişim problemi zamanla çözülüyor,(kimse ulaşmak istemese de!!! ) ben ulaşılacak kanalları isteyenlere veriyorum. Zamanın nasıl geçtiğini, mevsimin nasıl değiştiğini anlayamıyorum ve bundan nefret ediyorum zira burnu tıkalı yemek yeme olayında yalnızca doymak için yediğinden tat almamak gibi, bi bok anlamadan yaşamak hiç benim huyum değil. Fakat mümkün olduğunca deniyorum. Gündemden uzak kalmamaya uğraş verirken içeri sıklıkla dergi gazete gibi neşriyat girdiyoruz. Beşiktaşım toparlanma evresinde, seçim tellalları bas bas bağırıyor, ekonomik kriz dalgası bıraktığım gibi duruyor. Yatırımlık mevzular gündemde, insanlar silkelenme arefesinde gibime geliyor..




Ayrıca baktım buralar iyiden ıssız kalmış, okuyucular-paylaşımcılar inceden araziye uymuş...! Sürekli fırsat olmadığı için bu kesik kesik hoşbeşe diyecek bir lafım yok fakat durum maalesef bundan ibaret..vakit yetirebildiğimce birşeyler karalıyorum, sanırım içinde bulunduğum bu halet-i ruhiye yeterince doldurmuş burayı, belki de vitrine bakıp transit geçme bundandır kim bilir....Neyse..




Tam günü gününe giremeyeceğim içim kutlamamı şimdiden yapayım, tam 1 sene olacak 11 şubat günü, blogumu doğumgünümde kendime hediye edeli..! Burası ve ben 1 sene daha yaşlandık. Burada bu zulayı paylaşanlara, okuyuculara, yorumları ile katkıda bulununlara şimdiden teşekkürler.. İlk başladığı gibi sürsün kutlama;




Aynaya karşı üflediğim koskoca bir geçmiş, iyi ki doğmuşum öyle duydum.....

2 yorum:

a. dedi ki...

ne güzel bir hediye olmuş:))
yeni yaşın şimdiden kutlu olsun, umarım her şey istediğin gibi olur...
yaşanan çirkinlikler geride kalırken, güzel başlangıçlar yapasın bir "yeni" kelimesiyle...
mutlu kal:)

beenmaya dedi ki...

ben buralardayım merak etme sen. arada sırada uğrayıp çiçeklere su veriyorum, havalandırıyorum bütün blogu, eski yazılarını falan ziyaret edip alıyorum gönüllerini için rahat olsun. sen yokken buralar bize emanet :))

hem bak kaldı 99...bu arada 11 şubat şimdiden senin, blogun ve bizler için kutlu olsun...