15 Şubat 2009 Pazar

amiral battı




özel günlere özel anılar anlar...reklam filmi gibi bkz.!

Şimdi kısaca haykırıp hemen keseceğim...

kafam bir milyon, Önümde duran dünyanın en gereksiz onlarca kağıdını ayrıştırıp, hasta kayıtlarını girerken, gözlerim kapanıp, odamı-hazırlayacağım koyu kahveyi ve eşliğinde yakacağım sigaranın hayaline dalarken, haydi bakalım mutlu yıllar sesiyle irkildim! Kafamı kaldırıp tepsi üzerinde duran yaş pastayı görünce, bu özel gün dalgasından ifrit olan şahıs bile sevindirik oldu..Güzel 2 insanla paylaşıp kucaklaştıktan sonra, baskının üzerimde ki etkisini, değişimi bariz hissettim. "Vay beeee" 'yi kesip bir yere koyduktan sonra mesai bitimine yakın, dışarıya çıkıp yaktığım sigara ile kendimden geçişim ile yorgunluğu soyundum oracıkta. Fakat, ne zaman ki yemek faslı esnasında hastanenin çatısından atlayan bir vatandaşın haberini aldım ve ilk nöbetin kendimde olduğunu öğrendim, o an dedim işte herşey normale döndü...Zira bozulmasa güzellik şaşarım, şaşardım,şaşacağım...! Yaklaşık 4 saat boyunca heyecan fırtınası, "onu ara, bu adam nerede, yok kameradan gözlerini ayırma sakın kendine bişey yapmasın, lan daha ne yapsın adam kendine..? oysa hali hazırda orada cebimdeydi o günün, gecenin üzerimde çağrıştırdığı hisleri dökeceğim kağıt, dışarıdan getirttiğim penguen dergisi ve jelibonum...hiç birine değmeden ellerim, yatağıma döndüğümde aşağı atlayan ben olmadığım için şükredip uykuya daldım....


Sevgililer günü ile ilgili de bişeyler yazmayı planlıyordum fakat hali hazırda bu vaziyette, duygularımı üstünü kamufle ettim, sakladım, bu konu hakkında hiç konuşmayıp makara yapmayı tercih ettik buradaki hoşbeşlerimde, zira konu açılınca insanın saklısı acıyor, derin bir hassiktir de çare olmuyor..Dün Tek duygu yüklü an, öğlen akşama yerini terkederken ince ince atan karı izleyip, camın buğusuna dalıp gitmeler eşliğinde arkadan gelen o şarkı...Dışarıya sırf o anı yaşamak için üşümek pahasına çıkıp, kırım iti gibi titrerken ateşlenen yalnızca bir sigara değil, havaya uçan sadece duman değil sanki içimin yanıp havaya süzülmesiydi...

Hiç yorum yok: