3 Haziran 2009 Çarşamba

Hadi Baştan Alalım..


Televizyon kanallarını seke seke dolaşırken, TRT'ye takıldı gözüm..Uzun süredir ekranlarda görmediğim Alev Alatlıyı görünce hemen durdum, aykırı sorular ve tam cevap verilecekken kesilen görüntü...Programın ismi "Hadi Baştan Alalım" meğer bu aynı zamanda Alev Alatlının son kitabınında ismiymiş...Görür görmez hemen bilgisayarın başına gelip kitabı sipariş verdim fakat programın kitap tanıtım amacı ile mi yoksa devamlı mı olduğunu öğrenemedim...Umarım devamlı olur ve "devletin!!!" kanalında o içimizden geçen şeylerin haykıra haykıra söylendiğini duyarız...Hoş söylense ne olur? Bir kaç zaman geçer haftada birse, onbeş güne düşer...Tekrarı varsa kaldırılır...Herkesin üçüncü uykusunda olduğu bir saat dilimine çekilir yayın...Sonrada izlenmedi diye kaldırılır..Öyle ya özel kanallar ile yarışması lazım alınan her televizyonda bandrol parası ödediğimiz, zırt pırt her yerden para kesilen "devletin!!!" kanalının....
İzlensin efendim....

1 yorum:

bölünmüş dedi ki...

okumalısın.. müthiş bir kitap..