31 Mayıs 2009 Pazar

13.



Ben seni yolların uzantısında sevdim
Senin yolunda..
Sana gelen yolları boyadım Beyaza
O zaman Siyahlar açılıverdi bağrımda kendiliğinden
Siyaha denk bir de tütün ateşledim!
Dumanı paylaşmadan rüzgarla
İzmaritler ise ayak izim yolunda..
Sence yol yoktu
Bence
Çıkmaz sokak bile yoktu..
Işık tutan karanfildi
Eski damgalı şarkılar
Gözümün değmediği İstanbul
Gözbebeğin deniz
Sevdiğin kırmızı ve sevmediğin SİYAH…
Dediğim gibi her yaprağı başka renkti karanfilin
Ben seni yolların uzantısında sevdim..
Daha çıkmadan koymuştum tüm zamanlarımı bu yola;
Azığım yoktu yüreğimden başka
Bağrımda açan SİYAHa büründüm!!!
Büründüğüm yollarda yürüdüm…sevgimin karasında büyüdü yollar karardıkça karardı
Uzadıkça uzadı!
Yollara denk düştü boş kollar…
Ben seni yolların uzantısında sevdim..
Sevmek gibi seveyim istedim
İnsan gibi sevdim!!!
Tütünün ateşi bitti ışığı bitti karanfilin
Ama bitmez yollar…
Silinmez siyahlar!
Hatta bir nefeste
Zamanında bitecek bir gün..
Yinede ben seni yolların uzantısında sevdim…
Sen bu yolu bilmezsin;
Bu yollar bitmez siyahımın sahibi
Bu yollar bitmez….



kelimelerin tükendiği zaman dilimi, suskun bünye..Sayfanın altına bir klip ekledim...Uzun zamandır bunca yaştopu saymamıştım...

5 yorum:

bölünmüş dedi ki...

bu nasıl bir aşktır ..

koyusiyah dedi ki...

Buna cevap vermek çok zor...

Adsız dedi ki...

kara değil kapkara bir sevda olmuş seninki..

Antik/\cı dedi ki...

siyahin içinde beyaz ölümle yasam aşkı beşiktaşk :)
gs liyim yanlş anlaşılmasın tbrkler ama yınede ii olan kazanır...

Seyhan Çelik dedi ki...

Futbolla hiç alakam yoktur yalnız Beşiktaş'ın Fener'e yenildiği maçı izlemiştim Beşiktaş'ta, Tiyatro Cafe'de hatta. Gündüz 4'ten beri Kazan'da içen arkadaşlarım boşuna mı içtik diye maçın yansıtıldığı perdeye saldırmışlardı maç sonunda =))) Baya çılgın eğlenceli taraftarı var, maç günleri Beşiktaş balık çarşısından uzak durmak gerek.. =))