11 Mayıs 2009 Pazartesi

Denge




Denge


Sizin alınız al inandım

Sizin morunuz mor inandım

Tanrınız büyük amenna

Şiiriniz adamakıllı şiir

Dumanı da caba

Bütün ağaçlarla uyuşmuşum

Kalabalık ha olmuş ha olmamış

Sokaklarda yitirmiş cebimde bulmuşum

Ama sokaklar şöyleymiş

Ağaçlar böyleymiş

Ama sizin adınız ne

Benim dengemi bozmayınız

Aşkım da değişebilir gerçeklerim de

Pırıl pırıl dalgalı bir denize karşı

Yangelmişim diz boyu sulara

Hepinize iyiniyetle gülümsüyorum

Hiçbirinizle dövüşemem

Benim bir gizli bildiğim var

Sizin alınız al inandım

Morunuz mor inandım

Ben tam kendime göre

Ben tam dünyaya göre

Ama sizin adınız ne

Benim dengemi bozmayınız


Sadece Turgut Uyar yeterli...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Güzel. Çok güzel.

Ölümünden sonra, Tomris Hanım'ı alkole başlatan güzel insan. Şiiri zor, anlamı derin. Büyük usta.

Allahtan rahmet diliyoruz kendisine ve sevgili eşinin ruhuna.

Bu arada "Geyikli Gece"yi de es geçmemeli. :)

Sevgiler.

siyahkupe

coffeé dedi ki...

ustanın en sevdiğim şiiri. burada görüp okumak çok güzel oldu :)