9 Eylül 2008 Salı

Neveser



Yanılmıyorsam daha önceden paylaştığım bir yazar Cengiz Özakıncı. Anadolu seferinde yolculukta okumak için almıştım yanıma, ki iyi de yapmışım...Çok farklı bir tarzı var ve fark ettiriciliği ile dumanı üzerinde...Yeni çıkan bir kitap değil fakat basımı çok olmasından sakın tüketime yönelik olduğu düşünülmesin... Daha önceki kitabında bahsettiği neveser karakteri üzerine oturan, romanımsı politik bir anlatım...Hikayede geçen bir bir anıdan doğan şu sözlere bayıldım:

Gözümde özleyiş, gönlümde acı
Alnımda sevdanın sıcak izi var
Bana benden yakın, benden yabancı
İçimde dolaşan gezen biri var.....

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Siteye ilk girdiğimde dünya rakı haftası başlıklı yazıyı okudum ve kategorilere bir göz gezdireyim dedim o sırada kitap etiketleri adlı kategoriyi gördüm ve burayı açayım belki bir cengiz özakıncı kitabı bulurum ( inan aklımdan bu geçti :) )

Ve tesadüf bu ya kendisinin, iblisin kıblesi, derin yahudi, Türkiye'nin siyasi intahari yeni Osmanlı kitaplarını okumuş, Az önce Dil ve Din adlı kitabının 70. sayfasına gelmiş biri olarak okumadığım iki kitabın burada tanıdılması yok artık lebron james dememe neden oldu...

koyusiyah dedi ki...

Cengiz özakıncı gerçekten herkesin okuması gereken biri, zira ekonomik hayata bakış açısı ve güncel siyasi olayları bu kadar edebi bir dille tanıtan, başka bir yazar tanımıyorum..