7 Ekim 2010 Perşembe

kala



Çok şükür yaz bitti!! Sevemedim bir türlü onu, çok vıcık bir mevsim ayrıca samimi de değil! Üşümüşüm, uyandığımda anladım... Ne götümde uçuşan pireler ne de yalancı yaz sonu haber vermiş, mevsimin değiştiğini!
İkisinede kırılmadım, zaten kırılamam ben.


Dökülgen saçlar biriktirdim sayfa aralarında hani gül kurutursun ya o hesap.. Hepsi anın simgesi, fakat gül kurutacak halim yok ve bu duruma şampuan bile isyanda.. Hani nasıl desem kemoterapiden hallice...

Hastalık nasıl bir sinektir ve her seferinde nasıl da bulur en tatlı zamanı, gelip tırsıtıyor şaştım!
Neyse uyandığımda kalmıştım....

evet uyandım, üşümüşüm... Bilet kuyruğuna götün götün kaynak yaparsın ya işte o hesap çaktırmadan geliyor kış..İlk defa ıslandı bugün, sigaramın göbeği üzüldüm!


Uyandığımda farklı bir şey ile karşılaşmam da şaşırtmadı beni, zira bir yerlerimde hep kitaplar..Kaldı mülakat! Artık jübilesini yapsın dolma kalemim, yüklen!!! Şaka değil inadına eski, inadına dolma kalem...


Yumurtanın akı ile sarısı bir türlü ayrılmaz ve ben ayar olurum...Ve sonunda hep karıştırırım, yuvarla gitsin diye! İşte yumurtamsı günler bunlar... Hani bir taraftan değişik bir iç huzur, bir taraftan da " hassiktir" bir bekleyiş... Karıştırıyorum, matiz oluyorum!


Özlediklerim, beklediklerim, düşlerim ha doğurdu ha doğuracak ve topuklarımda binbir nasır oluştu izmarit söndürmekten... Ha bir göreydim nurtopu beyaz sabahı küvezde! Yoksa bir şikayetim yok izmarit, rüzgar ve ben doymayan bir hasreti gideriyoruz...


Tam da zamanı boş beleş gezmelerin, tekmil kainatın çalgısı birleşse tövbe veremez yerlere düşmüş yaprakları ezerken çıkan o sesin hazzını... Ya da nefeslenmek için oturduğun banka sırtını dayayınca ürpertici üşümeyi... Hele bir de keyfinin kahyasını şarap almaya yollamışsan tadından yenmez...


Hani bir sonraki otogarda ağız ishali bir teyze ya da amca oturur yanına da sırf diyalog olsun diye kafan ile ilişkiye girer!Beklersin ki susacak, sus da beynime bi don geçirip uyutayım dersin ya işte öyle bir bekleyiş bu... Sürekli manasızca sağa sola kesik atarsın, anladın değil mi?

Uzun zaman olmuş bir an önce başlamak için kitaba kitapçıdan eve hızlı hızlı gelmeyeli...Ya da bir şarkıyı mıh gibi beynine çakmak için defalarca dinlemeyeli....


Biraz daha devam...
Bir şeylere ramak kala!




1 yorum:

Ece dedi ki...

Muhtesem bır yazı çok begendım ellerıne saglık ve tam kiş tadında ve benım ara ara yagmurda gezerken kı ruh halımı yansıtıyor oyle hosuma gıttı kı:)
bu yazının ustune soylenecek pek bır sey bulamıyorum cıktıdan alırım ben bunu okurum ıstedıgım zaman sonrada derım kı denız kenarında bagırarak
-EY HAYATTTT BENDEN ALDIGINI NERENE SOKUYORSUN?????