24 Ekim 2010 Pazar

gide



Boğazım da kızdı ama çatal çatal olan sesimi duymamak için sessizce söyledi .. Uzak tuttum bir kaç gündür kültablasını elimin ulaşacağı yerlerden...Ve bilmediğim turuncu rüyalarda boncuk boncuk terledim, kalkıp boncukları kurutmaya vakit kalmadan hepsi iyileştirmiş beni!

Bir es vermek için bu sürece "gidilsin" demiştim önceki yazılarda.. Uzunca düşünüp karar verdim, boğazımda sevindi buna.. Sıkıldım türlü telefon konuşmalarından ve takvim sayfalarını bir umutla yırtmaktan..Sonuçları İstanbulda öğrenmeye karar verdim... Olacaksa bitmeden Ekime, olmayacaksa uzuvlardan uzuv beğensin...

Körün istediği bir deplasman Allah verdi 2 iç saha.... fikstüre de bakınca ayrıca sevindim, Dolmabahçede ayarlasan denk gelmez bir kupa bir de lig maçı 4 gün içinde... Diyecek çok bir şey yok her zamanki gibi yüklen!!!

güzel olsun, iyi döneyim, artık bitsin...Pazartesi, perşembe ve pazar... Duymak istediğim şeyleri duyayım....






Hiç yorum yok: