13 Nisan 2012 Cuma

Bu Filmin Kötü Adamı Benim

Günahlar zamanaşıma uğrar mı? Suçlar belki... ama günahlar?

...Modern insanın töreni: Her akşam kaderinin iplerini elinde tutan çirkin tanrılara küfretmek. On beş yıl daha geçince ben de böyle olacağım diye düşündüm. Üstelik benim İzzet gibi bir oğlumda olmayacaktı yanımda. Sahi tam on beş yıl sonra bugün şu anda yanımda kim olacaktı? Ne korkunç bir soruydu. On beş yıl yaşar mıyım sorusundan daha korkutucuydu. Yalnız mı olacaktım? Onlara baktım. Bir baba ve oğul...



"Bence her ortamda olabilir. Hatta en beklenmedik yerde karşımıza çıkar. Hani birini beklerken saate bakıp durursun, hep gözün kapıda olur, şimdi içeri girecek, şimdi gelecek diye düşünürsün ve o gelmez.. Tam tersine beklemeyi unuttuğun bir anda, başka bir şey düşünürken bir anda çıkagelir ya... öyle bir şeydir. Bence aşk hazırlıksız yakalanılan bir şeydir. Beklemediğin bir anda. O yüzden insanlar tedirgin olurlar. İnanmazlar. Yok canım derler, bu aşk değil, olsa olsa bir arzu. Tutku... derler. Oysa aşk..."



Hiç yorum yok: